En rätt så bra start på dagen

Godmorgon! 
Klockan är 9:14 och jag har hunnit med en morgonpromenad med lilleman, slängt sopor, bytt blöja, gett D-vitamin droppar, gått på toa 3 gånger och till sist men absolut inte minst ätit min havregrynsgröt! 

Vaknade så trött imorse när lilleman började skrika. Va uppe vid kl 2 och kl 5 för att mata honom (Jonas sov som en stock). Lilleman vaknade sen vid 7 igen. Så då började jag dagen sakta, fy va trött jag va. 
Dock tycker jag att 2 gånger på en natt inte är att klaga på. Det finns dem som har det mycket värre, som tampas med kolik eller barn som vill äta varannan timme. Lider med er som har det så! 🙏🏼 Hang in there! Det kommer gå över.

Morgonpromenaden var skön! Mycket behagligare temperatur än när vi går på eftermiddagen. Som igår var det nästan för varmt att gå på eftermiddagen. 
Idag känns det att det kommer bli varmare. Solen steker på bra här på altanen som jag sitter. Lilleman sover gott i vagnen 😊

Försöker fylla på vår handlarlista till Gekås. Skulle verkligen behöva dit för att fylla på vårt skafferi. Och senare i sommar vill jag inte åka dit och tampas med allt folk. Får se om jag får med mig gubben. 

(null)
Min utsikt från altanen just nu. 😍 Älskar att sommaren är här! 

Ha nu en riktigt härlig dag i solen!