Flera flugor i en smäll!

Hallå hallå! 
Inte så mycket aktivitet här på bloggen. Hinner helt enkelt inte med alltid så ni får nöja er med det lilla. 

Idag är jag ledig, fast ändå inte ;)
Skulle ta nya blodprover idag, lite speciella sådana. Fick inte äta 4 h innan de första blodproverna som jag tog vid 8 imorse. Nu sitter jag på vårdcentralen igen efter lite frukost på stålboms, för att ta ytterligare blodprover som måste tas efter kl 10. 

När det är klart har jag lite tid att gå på stan innan jag ska klippa bort rufset på huvudet. Ska bli så skönt!! Inte klippt mig på hela sommaren. 
Efter det så är det dags för bilen att göra det årliga provet - bilbesiktning! 
Håller tummar o tår för att detta går bra!!

Lite andra ärenden ska jag också springa när jag ändå är ledig och är i Falkenberg. 

Ha en fin dag!!